Veszélyhelyzeti tájékoztatók

Híreink

Dr. Bonyhádi Elemér háziorvos tájékozatója

Feltöltve:2020-06-16 10:20:50

Kedves Pácienseink!

Készüljünk fel együtt arra, hogy visszaáll a régi rend, miszerint az elektronikus felhőből mindenki csak a saját gyógyszerét válthatja ki.

Hozzátartozójának, szomszédjának a gyógyszerét csak úgy válthatja ki, ha elektronikusan meghatalmazottja az érintett személynek.

Az elektronikus meghatalmazást az alábbiakban lehet beállítani.

• Kormányablaknál személyesen, melyhez az alábbi dokumentumokat kell kitölteni és aláírni:

Elektronikus recept kiváltására vonatkozóan:

1.oldal Kérelem e Recept meghatalmazás EESZT-ben

2.oldal e Recept kiváltására vonatkozó meghatalmazás

 

Elektronikusan az ügyfélkapu (kormányablakban lehet igényelni, saját e-mail cím segítségével, illetve célszerű előtte az ügyintézéshez időpontot foglalni) és a TAJ szám alapján.

Ezek ismeretében be tud lépni a saját elektronikus oldalára az alábbi linkre kattintva.

 

https://www.eeszt.gov.hu/hu/nyito-oldal

- bejelentkezés gomb

- ügyfélkapu bejelentkezés

- felhasználónév, jelszó beírása

- TAJ szám beírása

- bejelentkezés gomb így a saját oldalunkon vagyunk, majd

 

- önrendelkezés fül

- új meghatalmazás fül

- meghatalmazás e Recept kiváltásához

- elnevezés (beazonosíthatóság miatt bármi írható pld. férj, gyermek stb)

- érvényessége (érdemes visszavonásig)

- meghatalmazott személy adatainak kitöltése majd mentés

Valószínű, hogy már jövőre el fog tűnni a papír alapú gyógyszer felírás. Ezért is javaslom ezen meghatalmazást minél hamarabb beállítani.

Az elektronikus rendszert jobban ismerők és használóknak továbbá ajánlom azt is, hogy állítsák be a önrendelkezés-személyes információk fül alatt e-mail címüket és esetleges vészhelyzet esetén értesítendő hozzátartozójuk nevét, telefonszámát. Illetve az önrendelkezés-értesítések fülre kattintva pedig beállítható, hogy az e-mail címükre érkezzen értesítés bármely elektronikus dokumentum érkezése esetén. Legyen ez akár az orvos által felírt e-recept, vagy akár egy lelet.

Dr Bonyhády Elemér

Vissza a hírlistához


További Híreink...

 

A Váci Család –és Gyermekjóléti Központ szakmai munkájának bemutatása - statisztikai adatszolgáltatás


Az Egyenlő Bánásmód Hatóság tájékoztatása

Forduljon az ügyfélszolgálatához, ha neme, faji hovatartozása, bőrszíne, nemzetisége, nemzetiséghez való tartozása, fogyatékossága, életkora, egészségi állapota, vallási- vagy világnézeti meggyőződése, politikai vagy más véleménye, anyanyelve, családi állapota, anyasága vagy apasága, szexuális irányultsága, nemi identitása, vagyoni helyzete vagy egyéb tulajdonsága miatt  hátrányos megkülönböztetés éri!
Az Egyenlő Bánásmód Hatóság feladata a hátrányos megkülönböztetéssel okozott jogsértések kivizsgálása és megszüntetése.
Keresse fel Dr. Szatmári Éva Pest megyei egyenlőbánásmód-referens ügyfélfogadását:

06 30/960-2657 eva.drszatmari@gmail.com
Teljes tájékoztató letölthető itt...


2017 januárjától az eddigi 46 helyett már 89 település tartozik a Zöld Híd Program szolgáltatási területéhez. Kétszeresére nőtt a hulladékszállításban közvetlenül ellátott települések száma és további csatlakozások is várhatók. Nagyon úgy tűnik, hogy az elmúlt időszak komoly nehézségeit legyűrve 2017 a növekedés és a fejlődés éve lesz, amihez a megfelelő források is rendelkezésre állnak  – erről tájékoztatott az Észak-kelet Pest és Nógrád megyei Önkormányzati Társulás.BŐVÜL ÉS FEJLŐDIK A ZÖLD HÍD PROGRAM

további részletek itt...


Kapcsolat

  • 2135 Csörög, Akácfa utca 30.
  • hivatal@csorog.hu
  • (27) 592-005, (27) 388-173
    Fax: (27) 592-006

Ügyfélfogadás

Hétfő: 13-17 óráig
Kedd: nincs ügyfélfogadás
Szerda: 9-15.30 óráig
Csütörtök: nincs ügyfélfogadás
Péntek: 9-12 óráig